75års-kalas för lilla farmor

Igår hölls det stort ( ! ) kalas på Valjeslätten när farmor Inga fyllde 75 år.

Tipsrunda, lekar, massor med mat, sång och annat kul. Och numera vet jag
var jag fått mitt dåliga "förlorar-sinne" ifrån.
Heeela min släkt är urkassa förlorare ( upptäckte jag igår ), så jag gissar
på att det kommer därifrån.

Självaste födelsedagsgrisen



Lite andra bilder

  
  
  


Och mitt ansvar under kvällen ... :-)

  


Världens goaste unge. Sade inte ett pip på hela kvällen, bara skrattade.
Sådana barn ska jag också ha !


Nu väntar ytterligare ett kalas, för mormor den
här gången, om tio minuter. Sedan måste jag nog börja äta enligt nån bra diet,
annars kommer jag inte i mina nya fina jeans.
Och det vore ju synd. Haha.


Haj-å-ivaj !






Kommentarer
Postat av: ana

Japp...Malmöfestivalen...det upptäckte vi när vi kom fram, men det var trevligt...hade varit destp jobbigare om barnen varit med, men som sagt vi var helt ensamma. Underbart med sådana helger ibland. Kram vännen

2008-08-18 @ 07:33:41
URL: http://friskisense.blogg.se/
Postat av: Kimsan

Haha, ja så länge barnen är söta och snälla kan jag också tänka mig ett eller två :)

2008-08-19 @ 12:58:31
URL: http://kimsana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0