Äntligen en utlandsresa !

Igår bar det iväg till utlandet. Äntligen.

Ett besök på Fields blev det. Shopping,
mat med mera gjorde dagen till en riktig
toppen-dag. :-)
På väg hemåt "upptäckte" vi att det var
Malmö-festival. Langos ( en del ilska innan
vi lyckades ), öl och fullt med folk.
Perfekt avslutning på en bra dag !

Sedan blev det för mig att traska hela vägen
hem från tågstationen alldeles ensam,
i mörkret. Otäckt, men det enda som skrämde
mig på vägen var två små söta igelkottar. :-)

Nu väntar en helg full av kalas. Först idag för farmor och sedan imorrn för mormor.

Väskan är packad och snart väntar buss till Bromölla. Där plockas lillebror upp och sedan väntar god mat, trevligt sällskap och förhoppningsvis en riktigt smarrig efterrätt.

Tjing !

Kommentarer
Postat av: sara

haha det första jag hörde när jag kom hit ner var dansk radio. nästan lite gött efter att ha hört norskar hela sommarn :D

2008-08-16 @ 14:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0