Äventyr !

Gårdagen bjöd på grillning och party.
25 personer och kanske sommarens
stora fest ?! :-) Skoj var det i alla fall,
med lekar och allt.

Idag har det varit världens släktkalas
hemma hos mig. Först kom mamma
( hjälpte till att borra upp diskstället ! )
sedan kom pappa. Jag och Kim fick
skjuts till Siba  så att ett styck dator
kunde inhandlas. Supersnygg. :-)
 
Dagens nästa stopp var minigolf på
Äventyrsbanor. Jag förlorade ( eller
egentligen lät jag Kim vinna, för husfridens
skull, det är nog bäst så ).
I alla fall så var det roligt. :-D


Kvällen avslutades med pizza och film.
Kanske väntar ännu en film till alldeles
strax, om vi orkar ... Gäsp. :-)

Hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0