Baseball-trä-porr.

Hahaha, ibland är min mamma världens roligaste.

Hon och jag har precis pratat om porr i 35 minuter.
Och nu snackar vi inte snäll-porr utan snarare
baseball-trä-både-här-och-där-porr.


Det roligaste var att hon trodde jag kunde allt om sånt.
"Elin ska det vara såhär ? Är det vanligt ?".
Haha. Jo visst, självklart, här har ni tjejen som vet allt om
baseball-trä-sex.

Fast jag har ju trots allt läst Att älska som en porrstjärna av
Jenna Jameson TVÅ gånger.
Då borde man kanske veta allt om sånt ? 

"Men Elin, alla har ju behov eller ?"
( Det var när hon ställde denna frågan jag började fundera
över om jag verkligen ville ha denna diskusionen med min mamma ).
Hmm, ja jovisst. Eller nåt.

Nu har jag ätit två apelsiner och funderar starkt på att inte äta en
enda smula till på hela månaden. Känner mig som en ballong. 
Ungefär som den på bilden här jämte.

Tror minsann jag ska sova på saken.

Och förresten. Våra kära Krebo-kineser grillar.
Inomhus i vår gemensamma lokal,
med stängda dörrar.
Jessica, du som vet: Gör man så i Kina ?

Natti.

Kommentarer
Postat av: Jessica

hahaha, gjorde de??? de e knäppa hihi.

2008-08-06 @ 10:50:22
URL: http://myckelite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0