En märklig dag i mitt liv ...

Trots att jag egentligen inte gjort så mycket idag har det varit en väldigt
händelserik dag ... Åtminstone om man ser till sådana saker som
vanligtvis inte händer ...

Jag har ...

... ingen lampa i min fläkt längre. Och jag kan inte byta hur jag än försöker.
Var är karlarna när man som bäst behöver dem ?!

... skålat i LOKA med en busschaufför. Jag är inte den som tackar nej när
en snäll busschaufför utropar: " Nejmen, nu tycker jag att du och
jag skålar ! ".
( Nej, jag tror inte han var full ... ).

... känt mig jättefin i håret hela dagen, vilket nog aldrig hänt tidigare.
( Tack mamma för locktången jag fick i julklapp för fyra år sedan, typ ).
Så typiskt att man inte träffar någon man känner på hela dagen när
man för en gångs skull är snygg ...

... sett mer hud än jag förväntade mig under dagen. ( = snopp).
Dessvärre har ju jag obotlig snopp-skräck och blev rädd och sprang iväg ...

... kommit fram till att min nya favorit-mat är pytt-i-panna med wokade
grönsaker. Melon till efterrätt, som alltid.

Det ni, och dagen är inte ens slut ännu. Med andra ord gör jag nog bäst i
att hålla mig inomhus resten ...


Tjipp !


Kommentarer
Postat av: Jessica

det blev bara en spontansingstar duell så var bara jag o H. inte varit ensam med han på några dagar så ville det därför jag ej fråga....



stefan hämta maya i trädet i natt hihi

usch, vad jobbigt jag tyckte det var. piii!

2008-08-14 @ 09:16:13
URL: http://myckelite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0