En portion insekter, någon ?

Varje år sväljer man mellan 15 och 25 insekter, i sömnen.
Ganska otäckt när man tänker efter.
Eller kanske inte, man märker ju aldrig det. Inte jag i alla fall.

Detta låg jag och tänkte på i natt klockan halv två när jag inte
kunde somna. Innan jag gick och lade mig hade jag nämligen
släppt ut inte mindre än två pappa-långben, en stor skalbagge
och fyra malar. Tänk på alla de insekter jag inte såg och
därför inte släppte ut. Säkert har jag ju tuggat i mig några
av dessa i natt.

Kanske är det just av denna anledningen jag klarar mig så bra.
Drygar ut den vegetariska kosten med lite insekter om
nätterna. Haha.
Som sagt, tur jag inget märker.

Kommentarer
Postat av: sara

haha det är du och timon och pumba som käkar insekter :D

2008-08-08 @ 17:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0