Iihh ...

Idag har varit en toppendag, definitivt.

Fick bästa väckningen imorse. Sådana tar jag hemskt gärna fler
gånger. :-D

Nu har jag o Jessi haft tjejkväll. Ätit godis, glass och
kollat på Hannibal. Läskig ... :-S Blir definitivt till att sova
med nallen inatt igen. Den stackarn kommer bli alldeles
utsliten. Dessutom är det sjukt dåligt batteri på min
mobil, men jag vågar för allt i världen inte gå den "långa"
biten och hämta min laddare.

Nä, fy jag stannar minsann här.
Ska krypa ner och gömma mig under täcket nu.

Natti.

Kommentarer
Postat av: Jessica

hihi, jag darrade allt min väg hem från henke...haha :D

2008-08-23 @ 00:18:05
URL: http://myckelite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0