Jobbet kallar ...

Då var det alldeles snart dags är trampa bort till jobbet (fjärde dagen denna
sommaren ! ). Haha. Får akta mig så jag inte blir utbränd. ;-)

Känner mig dock inte utvilad för fem öre ... Har sovit två omgångar på
soffan inatt och två omgångar i sängen. Dessutom glömt att dra ner
rullgardinen så det blev ganska ljust imorse om vi säger så ... Nu har 
jag i alla fall fått i mig min specialar-frukost ( youghurt, blåbärssoppa,
keso och frukt - BLANDAT ), vilket bådar gott för dagen. 

Hej från mej.

Förresten, till er som behöver en förklaring på gårdagens inlägg ( Kim ). ;-) 
NEJ jag vaknade inte bredvid någons snopp. Inte heller var jag närmare
än kanske två meter. Och ja, det var emot min vilja. Mer flasch liksom,
som jag inte kunde rå för. Haha, godtagbar förklaring ?

Hej igen.


Kommentarer
Postat av: ana

Ja, jag har med börjat blogga...riktikt roligt! Ja du snart ses vi...har saknat alla:-) Kram

2008-08-15 @ 21:27:14
URL: http://friskisense.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0