My monday

Sådär, då var sommarens femte och sista jobbedag avklarad. Nu ska jag
ha semster i en vecka innan skolan drar igång igen. :-) Ska bli kul att börja skolan igen,
saknar alla lite faktiskt.

Igår var mamma och morfar här och hjälpte mig skruva upp en hylla ovanför min säng.
Där ska jag tända massa mysljus när höstrusket kommer. Kommer bli så mysigt såå !





Nu ska jag in en sväng till nyinflyttade Sara. Stackars Johan är där, alldeles blåslagen. Ska se om det hjälper att jag blåser på honom ... :-)



Kommentarer
Postat av: sara

haha blåsa på honom :) sött :)

2008-08-18 @ 20:03:53
Postat av: sara

haha nä de va inte konstigt, har inga chockladbullar utan chockladbollar :D hahaha. skall allt spara en åt dig tills imorn :)

2008-08-18 @ 22:31:55
Postat av: Ana

Hej vad fint du har det!! Kram

2008-08-19 @ 07:27:10
URL: http://friskisense.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0