Snart så !

Idag har jag hälsat på Anna och Oskar i deras nya hus. Byggt ALLT själva och jag
säger bara en sak: Vilket hus sen ! Superfint in i minsta vrå ( även om inte allt är
riktigt klart ännu ...).
Dessutom har Anna gått vindsurfing-kurs nu i sommar. Om jag hade vetat det hade
ju jag varit med ... Jag planerar in det till nästa sommar, definitivt !

Anledningen till besöket var inte bara massa skit-snack ( även om det blev en hel
del sådant också ), utan faktiskt att planera höstens scout-termin. Våra avdelningar
blir ihopslagna och vi kommer göra mer eller mindre allt tillsammans. Ska bli så
kul, längtar lite faktiskt.
Höstens höjdpunkter blir bland annat fiske, primitiv matlagning ( nyponsoppa på egna
nypon samt nässelsoppa ) och stjärnbilder.
Ett par hajker också såklart ! :-)





På vårläger



Nyss hemkommen efter ytterligare en tur över den mörka järnvägsbron. Förlåt.

Ett glas nyköpt flädersaft sedan väntar bästa täcket. :-D

Tjipp !




Kommentarer
Postat av: Jessica

jag cykla oxå där över. fy skäms :S

2008-08-11 @ 22:53:56
URL: http://myckelite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0