Världens jobbigaste dag

Idag är definitivt ingen bra dag. Okej, jag erkänner, den började bra, men sen har
den bara blivit sämre och sämre ...

För det första har jag mensvärk. Jävlig sådan. ( Säkert 100 år sedan jag hade det senast ).
Bara detta gör ju att förutsättningarna för att dagen ska bli bra är i princip obefintliga ...

För det andra har ett extra jobbigt samtal precis ägt rum. Jag vill bara säga att jag nog
är den person i världen som allra minst vill att du ska vara ledsen / arg / besviken ...
En del saker bara händer utan att man planerar eller tänker efter särskilt mycket. Detta
är en sådan sak. Det är mycket möjligt att du tycker jag gör fel, men jag har inte planerat
och helt enkelt bara gått den vägen som känts bra. Att göra det som känns bra är
nog en ganska naturlig sak. De allra flesta låter ju faktiskt bli att göra saker som
känns mindre bra.

Ingenting är egentligen lätt. För någon. Kanske har det åtminstone varit lättare
för mig ... Jag vet inte.

Nu ska jag äta en apelsin och umgås lite mer med min mensvärk.
Bara för att det är så roligt. ;-)

Hej .

Kommentarer
Postat av: sara

men vännen vad är det som har hänt? :(



tips mot mensvärken: vräk i dig med choklad :D haha

2008-08-05 @ 20:55:15
Postat av: Jessica

du fixar detta vännen. be your self!!

2008-08-05 @ 21:46:35
URL: http://myckelite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0