Varuleverans !

Imorse gick jag upp 05.30, för att tvätta ( ! ). Visserligen gick jag o lade mig
igen när jag börjat tvätta, men fick ju stiga upp igen en gång i timmen fram
till klockan tio för att tömma maskiner och hänga upp tvätt. Lagom seg sedan,
så jag sussade fram till 12 sedan. :-)

Sedan blev det en sväng in till stan, handlade bland annat en blomma att
ha utanför dörren. Så tjusigt så. Bild kommer kanske imorrn ... !

Nu har jag precis varit och handlat, massor ! Mötte fem grabbar på ICA
( aldrig sett dem förr, märkliga typer ... ). I vilket fall som helst sa de att
de kunde köra hem mina grejor, så jag bara lastade in i deras bagage
och trampade hemåt på min lilla cykel. När jag kom hem, stod varorna utanför
ytterdörren. Nästan i alla fall.
Det kallar jag service det ! :-D

Dagens roligaste:
Jag kommer inspringande på Krebo-planen och möter Henke.
Jag :  "Hjälp mig, hjälp mig, jag har nåt i mitt öga !"
Henke: "Ja, men stå still då !"
Efter mycket om och men får han i alla fall ut en stor svart grej, tror det var nån slags fluga.
Jag: "Åh, tack för hjälpen". (Med rinnande öga).
Henke: "Öh, jag blev alldeles slemmig. Elin, ditt svin !"


Nu väntar kanske städning av lägenhet nummer 2. Eller så struntar jag i det ... 
Har inte riktigt bestämt mig ännu. Vet inte riktigt om jag känner mig så snäll
idag faktiskt. Moahaha.

Tjipp !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0