Pizza i lobbyn ...

Hej igen.

Installerade i Kalmar ! Jag har sett EN annan människa här på hotellet
förutom vi, så det verkar inte vara jättepopulärt att bo på hotell i
mellandagarna. Hur skönt som helst. Restaurangen är stängt så efter
poolbad och bastande fick det bli hitkörd pizza. I lobbyn. Med Körslaget
på högsta volym. Haha, typiskt familjen Johansson. Pappa har dansat
och underhållt oss alla med att försöka sparka en gaffel så högt upp i
taket som möjligt. Tävlade i ungefär tio minuter, mot sig själv ...
Haha, han är såå störd. Trodde jag skulle kissa på mig.

Imorrn bär det nog iväg till IKEA för några verkar det som. Inget som direkt
lockade mig ( trodde aldrig jag skulle tacka nej till ett besök på IKEA ... ! ), 
jag går hellre på stan. Eftersom det är tre kilometer in till stan blir det nog
till att låna en cykel i receptionen. Haha, inte varje dag man cyklar runt i
Kalmar på egen hand. Lätt jag kommer cykla vilse ...

Nehe, nu väntar snart sängen, ska upp och tugga hotellfrukost imorrn bitti.




Kalmar Slott.
Och det skulle viiisst vara mysigt att kolla på.
Du är meeesig. Blä.

Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0