Puh ... äntligen klar !

Den äckliga ( ja den var faktiskt lite äcklig ) hemtentan är
äntligen färdigskriven !

Vaknade imorse med huvudet, kanske framförallt näsan, i något
väldigt hårigt. Fnös och hade mig, men det ville inte riktigt försvinna.
Det var Charlie. Liggandes pladask på rygg, med alla fyra benen
utsträckta rakt ut åt sidorna. Jag lovar, han tog upp mer plats än jag.
Det är man inte riktigt van vid ... Jag brukar vinna alla sängkamper !

Idag har jag inte hunnit med mycket annat än tentan, har suttit minst
6 - 7 timmar framför datorn. Var och fikade med Hanna i förmiddags.
Lite julklappsbyte och myspys.

Nu tar jag minsann jullov, för det är jag värd !


 





 

♥ Avundsjuk, jag är så avundsjuk ... ♥


Kommentarer
Postat av: Jessica

håller med. tentan var dryg :(

men bättre än salstenta :)

nu e de juuulllooooovvvvv wiiie

2008-12-22 @ 11:42:52
URL: http://myckelite.blogg.se/
Postat av: Ana

Hej vännen, hoppas du får en bra jul, kram!

2008-12-23 @ 20:01:30
URL: http://friskisense.blogg.se/
Postat av: sara

vadå fjärde terminen? va snackar du om? :S

2008-12-23 @ 21:25:10
Postat av: sara

vadå fjärde terminen? va snackar du om? :S

2008-12-23 @ 21:25:23
Postat av: sara

aha :) haha men fjärde terminen börjar 19 januari vet du väl :)

2008-12-24 @ 21:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0