Sådär, då var julen firad !

Julen är halvvägs avklarad för min del. Har man skilda föräldrar får man
dela upp det hela litegrand. Julmaten är uppäten, gröten likaså,
klapparna är öppnade och det enda som egentligen saknades var Kalle.
Tomten kom ( förutom med 2000-kronors-jackan han skickade för två
veckor sedan ) med pengar, choklad, superfin scoutkniv, pläd, böcker,
cykellyse, ljuslyktor ... och säkert nåt mer som jag inte kommer på just nu.

Annars har dagen mest handlat om Keflavik Airport. Lilla Lindskog höll
på att fastna där, men det löste sig till slut. Tur var väl det, inte så kul att
bo på hotell alldeles ensam för att vänta in nästa flyg.
Bara kul att bo på hotell när jag är med. Hihi.

Hade jag varit med hade allt säkert gått enligt planerna, jag är bra på att
flyga flygplan. Har aaaldrig fastnat i Londons vinterkyla med bara
sommarkläder och aaaldrig fastnat i tullen i nästan fyra timmar, på väg
in i Australien. Aaaldrig någonsin.

Jag har fått ett väldigt viktigt datoransvar fram till början av januari, så bloggandet
kommer antagligen gå lite bättre fram tills dess.
Det har ju varit lite sisådär med det ett tag ...




 

Super-sura Manne önskar er en bra start på julen,
för snart är den faktiskt här på riktigt !



Hej så länge !


♥ Håller tummarna. Hårt. ♥



Kommentarer
Postat av: Jessica

GOD JUL :D

2008-12-21 @ 18:29:30
URL: http://myckelite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0