Shoppi, shoppi ...

Dagen har ägnats åt shopping och enbart shopping. Tuggade i mig en
supersmarrig hotellfrukost imorse, med massor av frukt och
färskpressad apelsinjuice tillsammans med yoghurt och en macka. Mums !

Sedan bar det iväg in till stan. Det blev tyvärr inget cyklat, hade snöat
inatt och var dunderhalt ( såhär innan Sälen vågar man ju inte riskera
några ben precis ... ). Köpcentrat Baronen fick i alla fall ett besök och
så även Kvasten.
Dagens köp blev i alla fall svart bolero, svart spetslinne, kjol, topp och
sist men kanske dagens viktigaste, två par skidbyxor. Ska bara ha ett
par men som vanligt ( ! ) kunde jag inte bestämma mig när det fanns
mer än ett par som passade. Får bli till att gå modevisning hemma
och prova tillsammans med jackan ... Sen är det ju nära till Stadium
för att lämna tillbaka de jag inte vill ha. För en gångs skull hade jag
även lite tur, var 25 % rabatt på alla skidbyxor.

Nu väntar strax ett besök i bastun och sedan antagligen taxi till stan för
att få i oss något att äta. Jag som går på
"efter-hela-julens-onyttiga-mat-diet" borde försöka hitta något av det
nyttiga slaget, eftersom kvällen igår slutade med pizza ...
Grekisk sallad hade varit tok-mumsigt ! Jaaa tack, ge mig !

Svejs.









 

Kommentarer
Postat av: Ana

Mysigt du verkar att ha det...ha det bra! Kramis

2008-12-27 @ 18:48:10
URL: http://friskisense.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0