Äntligen !

Idag har jag varit på stranden ! :-D

Ser att uppdateringen här inte varit riktigt på topp ( som den minsann annars
brukar vara ! ). Ber om ursäkt. :-)

Jag har i alla fall haft fullt upp de senaste dagarna. I lördags var jag först en
snabb vända inne i stan, men sen kom jag fram till att det inte var speciellt
roligt när man ändå inte har några pengar att handla för, så jag åkte hem
igen. Bra beslut av mig om jag får säga det själv. Kvällen spenderades med
vännerna Hanna och Malin. Först grekisk mat ( MUMS ! ) och sedan utgång
till Banken. Ganska lugn kväll mot vad jag är van vid nuförtiden, men det var
mysigt att bara prata en massa, var så länge sedan vi sågs !

Igår blev i alla fall gamla lägenheten godkänd av vaktis och nycklarna är nu
lämnade. Sååå skönt, har varit jobbigt att ha det hängande över sig. Nu är
det bara massa grejor kvar i ett förråd som ska hämtas upp ( och placeras 
på ännu okänd plats... ) så fort som möjligt.

Idag vaknade jag på soffan klockan 8 i morse. Har kommit på att jag inte kan
sova i min säng ( jobbigt läge faktiskt ... ) för då drömmer jag bara en massa
otäcka mardrömmar. Jag somnade i alla fall om och vaknade klockan 11 igen.
Alldeles lagom. Snabb sväng till Gamlegården och sedan hem för att sola på
gräsmattan. Lagom varmt och svettigt.

Klockan 13 ringer dagens ängel, Cilla och vi drar till stranden i Åhus.
Som jag längtat !


Dagens slutsats

Jag ♥ Stranden !



Kommentarer
Postat av: Jessica

stranden imorgon oxå om de efint väder? :D

2008-07-01 @ 20:27:14
URL: http://myckelite.blogg.se/
Postat av: Jessica

kanon. jag hänger på :D vi kommer hem innan sex fem va? måste till ny djuraffär och ha nytt medel till soffan detta funkar ej...drygt!

2008-07-01 @ 21:16:52
URL: http://myckelite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0