Äntligen ska jag få se palmerna !

Usch och fy för mardrömmar. Inatt har jag vaknat
tre gånger, alldeles livrädd. Drömt tre olika
mardrömmar, kanske hade de nåt samband, jag
minns inte riktigt ... Det sägs ju att om man låter
bli att tänka efter direkt när man vaknar, så glömmer
man vad drömmen handlade om. Därför brukar
jag strunta i det, så länge det handlar om
mardrömmar åtminstone ...
Nä fy, mardrömmar är bland det värsta jag vet ...!

Idag lämnar jag trygga Kristianstad och beger mig
mot Trelleborg. Ska bli spännande, speciellt
palmerna ... ;-)
Som jag tjatar om de där palmerna så kan man
ju tro att jag aldrig sett en endaste palm,
men det har jag faktiskt.
Flera stycken. :-D

På återseende !

Kommentarer
Postat av: Jessica

åh har du inte åkt ännu?! då kunde du ju vatt med igår kväll vännen och städat idag. vi spela nytt spel som jag köpte , du måste va med nästa gång vart sjukligt skoj! ha de br ai trelle :D:D

2008-07-09 @ 12:47:32
URL: http://myckelite.blogg.se/
Postat av: Jessica

hehe okej!

2008-07-09 @ 13:24:58
URL: http://myckelite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0