Är Malmö min stad, eller ?

Jag har aldrig trott att jag varit speciellt spontan, eller aldrig fått höra
det rättare sagt. Men efter igår får man nog konstatera att så nog är
fallet. Klockan 13, strax efter mitt trevliga frisörbesök, stod jag mitt
på Lilla Torg i Kristianstad och funderade:
" Vad i hela världen ska jag nu roa mig med resten av dagen ?! ".
Rastlösheten blev större för varje minut som gick och tillslut kom jag
fram till att jag minsann behövde en liten roadtrip. Jag hoppade på
tåget och bestämde mig för ett besök i Lund.
Har hört att det ska vara en trevlig stad.

Dessvärre somnade jag ( Herregud, att jag inte fattade det. Jag utan
sällskap på ett tåg  ...) och vaknade när tåget rullade in på perrongen
i Malmö. Jädrans, det var ju inte hit jag ville ! Det skulle jag ju spara till
idag. Å andra sidan ska jag väl vara glad att jag inte hamnade på
oplanerat besök i vårt kära grannland.

Jaja, inget att deppa för så jag hoppade av och strosade längs kanalen
en stund. Tog en glass och kollade på lite folk ( sjukt mycket konstigt folk
det finns ... ) sedan åkte jag hem igen. Ett antal timmar lyckades jag slå
ihjäl och det var en trött och nöjd Elin som kom hem strax efter klockan sex. :-D

Idag har jag varit i Malmö igen.
Vad är det egentligen med Malmö och mig ?
Ofriviligt verkar jag dras dit. Idag hade jag dock sällskap, och trevligt sådant
till på köpet. :-D Jag och Kim har shoppat, ätit och bara haft det riktigt, riktigt bra. 
Kan man beställa fler sådana dagar ? 

Nu ska jag o Hanna göra stan. Jag är mest sugen på langos. :-D

Ha en trevlig kväll, vänner !  ♥

Kommentarer
Postat av: Jessica

haha, tur du inte hamna i köpenhamn ja :) fast då hade du ifs. kunnat ihandla lie billig alkohol ;)

2008-07-06 @ 09:59:22
URL: http://myckelite.blogg.se/
Postat av: sara

ååå langos. tror du jag blev sugen nu eller? :)

2008-07-06 @ 17:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0