Besök hos Ingvar K.

Bestämde mig redan igår för att ta en sväng inom Bromölla idag och hälsa på mamsen, som nu kommit hem från Norge. Började med frukost hos Kim ( utan Kim ) och sedan begav jag mig mot stan. Strax innan jag hoppar på bussen ringer mamma och frågar om vi ska ta en sväng till IKEA. Ehh, jaaa ! Elin Johansson tackar väl aldrig någonsin nej till en sväng dit. Hallå, det borde hon väl veta vid det här laget.

Sagt och gjort, bussen tar mig till Bromölla och sedan far vi vidare mot Älmhult. Halvvägs behövde Challe kissa så då fick vi stanna och jag mumsade i mig en massa smultron under tiden. Gott gott.


 



Trots att ekonomin inte riktigt är på topp handlar jag ett diskställ, ett fat till min jätte-kruka, en vinöppnare och fyra tallriksunderlägg. Funderar fortfarande på var i hela världen jag ska stuva undan allt. :-D

Hemvägen bjuder på ett litet stopp i en gårdsbutik där vi handlar ett flak med ägg till mig. I precis alla olika färger och olika storlekar. Även hönor har nog olika sorters rumpor ... :-)





Dagens jävligaste
"Elin, du har ju faktiskt lika bré röv som jag har".
Tack mamma. Tack, det var snällt sagt. Du väger ju bara 10 kilo mer än jag. 

Dagens goda gärning
Jag lånade ut min mobil till en dam som lyckats glömma bort sin portkod.
( Eller någon annans, jag fattade inte riktigt ... )



Nu lite tv-tittande.

Hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: Jessica

älska ikea :D:D

2008-07-19 @ 09:10:04
URL: http://myckelite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0