Det kom ett paket med posten ...

Hej på er !

Varför är det alltid lika spännande när
det ligger ett paket i brevlådan ?
Trots att man redan vet vad som finns i ?
I det här fallet kan man kanske till och
med säga äntligen ( ! ) , boken är här !

Jag som skulle gå och dubbelträna idag,
både gym och sedan lite simning.
Det får kanske vara, har kanske inte tid.
Kanske annat jag måste göra istället. Hihi.

Skämt åsido, jag ska faktiskt träna.
Men efter det finns kanske lite tid för läsning ... :-D

Puss hej.


Kommentarer
Postat av: sara

åå va e de för böcker du beställt? :) inte skolböcker hoppas jag ;)

2008-07-23 @ 18:32:17
Postat av: Jessica

vad blev de för bok då? :D

2008-07-23 @ 18:56:54
URL: http://myckelite.blogg.se/
Postat av: kim

e d bibeln? ;)

2008-07-23 @ 20:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0