En-och-en-halv

Har haft en-och-en-halv toppendag med mitt absoluta favoritbesök. ;-) Promenerats, lagats mat, kollats på tv, mysits ( heter det så ?! ) och gjorts tester. Toppen helt enkelt. :-D

Idag har jag äntligen tagit mig bort till biblioteket för att låna hem lite böcker. Mysigt att läsa böcker på sommaren. Synd bara att man inte hade en hängmatta. Jag önskar mig en hängmatta. Och två träd att hänga den i.




I en hängmatta mellan palmerna på Fiji ...



Efter biblioteksbesöket blev det först en sväng inom Maxi och sedan simning i 45 minuter. Man blir mycket tröttare i benen än vad man förväntar sig faktiskt. Det känns inte jobbigt alls när man ligger där och plaskar, men sen när man ska bege sig hemåt på cykeln är man så där härligt trött i benen, ni vet. :-D

Nu ska jag tvätta och sedan börja läsa en av de där fem böckerna jag lånade med mig hem. Om en stund kommer Emil och hämtar sin skruvdragare. Haha.

Tjing !


Kommentarer
Postat av: Jessica

haha den där skruvdragaren haha :D

2008-07-17 @ 22:45:03
URL: http://myckelite.blogg.se/
Postat av: sara

vi kan köpa en hängmatta i kstad å hänga den mellan våra lägenheter haha :d passar perfkt! :D

2008-07-19 @ 19:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0