Feber ...

Hade feber igår kväll. Dessutom hörde aldrig
Hanna av sig. Jag bestämde mig därför för att
tjura, så jag stannade hemma,
trots att det fanns utgång planerat.

Idag mår jag lite bättre, har ont i halsen
( inte halsfluss väl ? ) men bara lite feber,
om ens någon alls.

Tänkte se mig en liten film, kan inte komma på
något annat skojigt. Naglarna ska målas och
jag hade såå gärna velat ha ett badkar just nu.
Trots att jag egentligen inte är någon
sån där "badkars-människa". :-)

 Hej så länge.



Kommentarer
Postat av: Jessica

krya på dig vännen. du får höra av dig när du mår bättre så vi kan öleka nånd ag länge sedan ju!dr67rdd

2008-07-13 @ 20:46:13
URL: http://myckelite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0