Kan det bli bättre ?

Kass uppdatering, jag vet ... sorry. ;-)

Nu för tiden verkar jag bara ha sådana där toppendagar jag skrev om för
ett tag sedan. :-) Det är bra, jag njuter så länge de varar !

Var som sagt på kalas i Ronneby i lördags och det var riktigt mysigt. Satt ute
på altanen och grillade. När folket gått kollade jag lite film, Gangs of New York,
men orkade inte kolla hela klar. Får nog bli ett framtida projekt att hyra den,
verkade ganska bra.
Gick och lade mig strax efter 23, men hade väldigt svårt att somna ...

Upp klockan 7 i söndags för jag hade bestämt att jag skulle busa med Kim.
Hoppade på tåget, bytte till buss i Malmö och klockan halv tolv var jag framme i
Trelleborg. Med min lilla karta inpräntad i huvudet lyckades jag till och med hitta
rätt, faktiskt riktigt bra gjort av mig. Helt ärligt trodde jag att jag skulle gå vilse och
tvingas ringa o avslöja min överraskning.

Jag ringde och frågade om jag kunde bli upphämtad klockan halv två.
Samtidigt som jag stod o bankade på dörren.
Haha, dödsroligt tyckte jag. Kim tyckte nog inte det var lika roligt.
Såg lite irriterad ut när han öppnade dörren i bara kalsongerna.
Men blev glad när det var jag. :-D

Sedan blev det frukosthandling för 360 kronor, ekonomiskt värre. :-) Men gott !

Som vanligt toppendagar i det sällskapet, men idag är jag hemma hos mig igen.
Har vilat lite ( okej då, sovit ... ) och ätit min egna ( världens bästa )
köttfärssås med spagetti.

Nu ska jag simma och basta, ska bli riktigt gött.

Hej så länge !


Kommentarer
Postat av: Jessica

överraskningar e det bästa som finns :D

minns då när henge plöstligen var här hemma den där gången under vfu :D hihi mysss :D

2008-07-22 @ 21:39:49
URL: http://myckelite.blogg.se/
Postat av: Jessica

ja, den gången med henke jag menade. först överraskade han mig ju :D jag visste ej han kom hem och plötsligt knackade han på dörren :D

tyvärr inte ledig, var ledig idag men inte solen hehe typiskt :D

2008-07-22 @ 21:55:41
URL: http://myckelite.blogg.se/
Postat av: Kimsan

Njut av dina bra dagar :D Jag längtar sönder mig efter lite semester, bara kunna ligga kvar i sängen och mysa!

2008-07-23 @ 12:38:23
URL: http://kimsana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0