Mager, jag ?!

Sist jag träffade mamma frågade hon om jag åt
ordentligt, och nu ikväll var det första jag fick höra
hemma hos Henke att jag såg lite mager ut.
Sist men absolut inte minst så har Kim antytt
nåt liknande ett antal gånger.
JAG, mager ? Nehe, inte då.
Jag äter ju jämt ...
Två portioner äpplepaj a lá Jessii precis. ;-)

Mager är jag ju definitivt inte, men jag som alltid
sett på mig själv som lite mullig, får kanske tänka
om.
Jag är kanske till och med
bra som jag är
. :-) 
Dessutom äter jag upp mig igen sen när pengarna
kommer i september. Haha.

Har precis kollat film, tror den hette 21. Handlade
om studenter som räknade kort och vann massa
pengar. Helt ok !
Jag och Jessica ville hellre kolla porr, men tji fick vi.



Kommentarer
Postat av: Jessica

haha vi får ha vår egeb film kväll mooohaha

2008-07-14 @ 23:10:15
URL: http://myckelite.blogg.se/
Postat av: Kimsan

Era små snuskisar :P

2008-07-15 @ 07:02:48
URL: http://kimsana.blogg.se/
Postat av: sara

jaa er kan man räkna med :) får ha inflyttningsfest när jag kommer tillbaks till kstad ;) saknar er <3

2008-07-15 @ 09:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0