Minsann blev det langos !

Som vanligt var det ingen annan som ville äta förutom jag. Som om jag brydde mig, jag hade minsann bestämt mig för min efterlängtade langos. Och herregud så gott det var !
På en parkbänk !

Hade en supertrevlig kväll med Hanna,
hennes date och hans kompisar. Jag
betalde bara en enda drink på hela kvällen,
trots att jag drack ett antal.
Haha, gött som bara den.

Strax efter ett cyklade jag hemåt. Förbi
utelliggarnas lilla skjul OCH över järnvägsbron.
Ibland är jag bra korkad. Där får man ju inte
cykla när det är mörkt och natt.
Fy skäms.

Jag tog mig hem i alla fall och strax innan två
sov jag gott i min säng.

Idag har varit en lugn dag. Jag ahr diskat o
plockat undan lite, gått till Maxi och tillbaka.
Så väldigt mycket mer har inte hänt.
Ikväll hade jag tänkt att se en film.

Imorrn ska jag till Värnamo, undrar vad det är för ställe ?



Kommentarer
Postat av: Jessica

värnamo??? vad ska tösen dit o göra=)??



åker hem till mami och papi imorgon och till ullared sen. så vi ses väl i slutet påveckan? tacokväll snart damen :D

2008-07-06 @ 20:20:58
URL: http://myckelite.blogg.se/
Postat av: kim

elin e du inte klok cyklaintedehållet man blir juoroligfördig

2008-07-06 @ 21:05:06
Postat av: Jessica

vad skoj med båt :D:D

2008-07-06 @ 22:22:19
URL: http://myckelite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0