Morgondagens uppdrag !

Imorrn drar jag och far min till Värnamo för att lämna "gammal" båt och hämta
hem ny båt. Lite av en roadtrip, precis vad jag gillar ju ! Långsam roadtrip, för
man får tydligen inte köra på motorvägar med trailern. Kan bli mysigt !

Båten heter Regal 2250 LSC och tittar man på bilderna så vet ju jag var jag ska 
befinna mig nästa vecka, när pappa har semester.
Jag ser att jag passar sjukt bra på den båten ! ;-)






       




Såå länge sedan jag åkte vattenskidor. Var väl i och för sig förra sommaren,
men känns som en hel evighet sedan. Tänk om jag inte ens tar mig upp ? :-S
Jodå, det hoppas jag verkligen. Jag som bestämt mig för att mesandet med
försök på en skida är slut. I år ska det sitta !
Längtar !







Tack för filmen, Kim. Störd du är. But I like it. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0