Mums fillibabba !

Jag är på kalas i Ronneby. I min nya fina Benetton-klänning.
Tänk vad ni missar ! ;-)

Här serveras massa god mat. Jag har ätit så det räcker för flera dagar framöver.
Massa vitlök och massa sallad med lökringar. Luktar nog inte alldeles för gott i
munnen just nu.
Tur här inte finns nån som vill pussas ... 
Eller nån jag vill pussa för den delen. ;-) 
Och jag hoppas innerligt att det hinner försvinna tills imorrn,
annars vet jag inte var jag ska ta vägen ...

Just nu har farmor förhör med pappa om olika platser i Sölvesborg.
Svarar han fel eller tvekar slår hon till honom med den elektriska
geting-fångaren. Haha, inte kloka nån av dem ... :-D

Nu ska jag borsta tänderna och sedan mumsa i mig lite efterrätt.
Om det får plats ... ( Haha, säg nån gång man inte får plats med efterrätt ? ).
Jag är faktiskt värd det, maten var nyttig. :-)

Hej så länge !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0