Mys i skärgården !

Har tillbringat två dagar i Ronneby skärgård med familjen. Ytterligare några återstår. :-D

Idag åkte vattenskidorna fram och i år ( äntligen ! ) lyckades jag få till det på en skida ! Redan första försöket gick perfekt ( och alla de andra också för den delen ... ). Sjukt bra jag är.

Imorrn bär det av ut på sjön igen, med lite tidigare hemfärd ( idag var vi inte hemma förrän 22.30 ) eftersom Mamma Mia väntar på bion här i stan. Jag har även hunnit med att köpa en klänning och ett par shorts på rea.


Dagens bilder !


  
  
   
  
 


Tyvärr är ju inte kvalitén på bilderna super, det är lite skumpigt när man åker sådär fort. :-D Finns även en film, men jag reder inte riktigt ut hur jag ska få in den här ...

So long.



 

Kommentarer
Postat av: Kimsan

Vad kul det ser ut att åka vattenskidor. Vi skulle egentligen provat i Götet men det blev inte så :( Får fixa det i Skåne istället :D

2008-07-30 @ 16:37:28
URL: http://kimsana.blogg.se/
Postat av: Jessica

åh vad härligt det ser ut :D

2008-07-30 @ 20:17:00
URL: http://myckelite.blogg.se/
Postat av: sara

åå d får lära mej åka nån dag :)

2008-07-30 @ 21:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0