Shopping med syrran ...


Har varit med lillasyster på stan heeela dagen.
Hon är nästan värre än jag på att orka gå i affärer.
Men bara nästan. :-)

På väg hem, när mina fötter känns som blyklumpar,
kläcker hon dessutom ur sig:
" Snälla Elin, kan vi inte åka till Karlskrona
nästa vecka och shoppa ? ". Pust.
Tror hon jag är gjord av pengar eller ?
Fönstershopping är ju inte direkt
min starka sida om vi säger så ... ;-)

Är i alla fall hemma i Kristianstad nu.
Kryper ner under täcket om exakt
35 sekunder, jag är trött ... Zzz Zzz ... :-)

Tog tyvärr inga foton idag så jag
bjuder på en bild från det
mysiga Malmö-besöket ...
Haha.

Kommentarer
Postat av: sara

nu vet jag vad du kan jobba med denna eller nästa sommar :D haha som clown ;)

2008-07-09 @ 09:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0