Tålamodet tryter !




Duktiga som vi är tog vi oss till stranden även idag ( trots att både jag o Cilla
nog helst legat kvar i sängen...åtminstone en stund till ). Eftersom solen inte
verkade ta alls igår struntade jag i att smörja in mig idag, men det blev inte
speciellt mycket bättre. Fått lite färg på kinder och mage, annars syns inget ...
Jag har egentligen för dåligt tålamod för såntdär, vill se skillnad bums !





Hörde en rolig diskussion mellan två små-killar, på stranden:

- Hörrdu Noah, ska vi inte ta och smaka lite på saltvattnet ?
- Nä fy ! Tänk så många nakna tjejer som badat här !


Haha, de är roliga, de där barnen ... :-D


Nu har jag precis handlat, utfört mina sekreteraruppgifter och kollat lite tv.
Ska spela massa hög musik och diska nu. Sedan fixa mina naglar.
Imorrn väntar ett välbehövt besök hos frisören !


Dagens onda gärning:

Jag har ätit upp Kims pizzasallad.


Men schhh, tala inte om det för honom.




Kommentarer
Postat av: Jessica

vi är tre som ville sova länge.......glömde mig hihi

2008-07-03 @ 20:40:49
URL: http://myckelite.blogg.se/
Postat av: sara

hahaha :D du får gärna komma och hälsa på :)

har också legat ute nästan hela dan och jag har inte fått nån färg alls. tycker det är tråkigt att sola men måste för att bli brun så finns inte så mycket mer att göra ;) kanske är för vi solat mkt solarium? hört att man har svårare att bli brun i vanliga solen då. kram på dig vännen!

2008-07-03 @ 20:43:24
Postat av: Jessica

hehe, brukar sova till elva så kändes tidigt att gå halv tio idag haha :D

2008-07-03 @ 20:54:54
URL: http://myckelite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0