Livet leker !

Jag, Jessi och Cillidill åkte även idag till stranden för att förbättra brännan
lite granna. Ge oss ett par soliga dagar till så börjar det snart arta sig ... :-)

Stekande hett och endast 13 grader i vattnet. Trots det kalla vattnet har vi
badat ett par gånger. Inte så mycket att välja på, annars hade vi blivit totalt
kokta. Jag bjöd naturligtvis på tutt-chock ( som vanligt ).
Jag bjuder väl på den antar jag ... :-)

Mycket sol och några äggmackor senare fick vi nog och körde hem till en
härligt kall dusch. Alldeles strax åker en portion wok med vitlökssås ner
i magen och sedan väntar bortamatch för Skiiipparslöv i Gualöv. Det blir
dagens andra utflykt ( finns det något bättre än sådana här små-utflykter ?! )
eftersom vi som trogna supportrar naturligtvis tar oss dit.

Förresten låg ett mycket välkommet brev i min lilla låda idag. Jag ska få
1000 kronor i bostadsbidrag varje månad ! Och bäst av allt; på fredag
betalar de ut de 2000 kronorna jag skulle haft i maj och juni. Yiieeha !
Jag tackar, tar emot och planerar in en shoppingtur i Malmö inom det närmsta ! :-D



Jag säger som
Ola:

Life is, life is,
life is good !




Kommentarer
Postat av: Jessica

åh vad härligt med pengar för dig :D:D:D GLAD. så du inte blir innelåst pga av pengar i sommar :D nu blir det mer glass i stora lass :D

2008-07-02 @ 17:42:38
URL: http://myckelite.blogg.se/
Postat av: sara

va fasen får du så mycket för? :O jag får 400 kr :S

nästan så man längtar till kstad så man kan åka te stranden med er galna brudar :D

2008-07-02 @ 17:51:39
Postat av: sara

tur att jag med skall bo på krebo då så kanske jag får lite mer kosing :D

2008-07-02 @ 18:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0