Envis ... jag ?

Jag har inte pratat med min mor sedan början på förra veckan. Ganska tryckt stämning när hon körde härifrån då om vi säger så ...
Jag hade städat i typ fem timmar ( ganska lång tid för en lägenhet på 29 kvadrat ... ) och det första hon säger när hon kommer innanför dörren är :
" Men Elin, när städade du senast egentligen ? ".

Det var verkligen mer än vad Elin Johansson tål. Mamma Johansson åkte mer eller mindre ut med huvudet före ... :-)

Mitt temperament är visserligen betydligt bättre nu än för några år sedan, men ibland blixtrar det till. Då gör man säkrast i att hålla sig undan, speciellt mamma. Eftersom jag dessutom är envis som ... ja, just precis ... en åsna skulle jag aldrig nånsin få för mig att ringa och säga förlåt för mitt lilla utbrott.
Väntar istället på att mammas
skuldkänslor väller över och hon ringer.

Precis detta hände för en stund sedan.
" Elin, lilla, jag och mormor tänkte komma
och hälsa på imorgon ... ".

Haha, gött som bara den. Jag vann. Igen !









Kommentarer
Postat av: sara

haha gött, de är så dem ska tas :D

2008-06-24 @ 07:20:42
Postat av: sara

haha nee ändå har jag jobb och inte du så det är du som borde få mest :)

vi får ställa upp som gatumusikanter eller nåt, fast risken är större attt vi skrämmer iväg dem :)

2008-06-24 @ 18:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0