Flänger och far !

Puh, vilken dag. Lillebror tar ju som sagt studenten imorrn och jag har tydligen hyrts in som nån piga eller nåt åt det hållet. Utan betalning naturligtvis.


Blommor ska köpas, blommor ska plockas, presenter ska handlas,
slipsknutar ska knytas, mat ska lagas, tält ska monteras och
bord ska dukas. Och inte nog med det, mitt i allt ihop en virrig hund
som ska tas om hand och en katt som helst inte ska traska
omkring på borden.
Fullt upp alltså !



Lyckades ta ledigt ett par timmar i eftermiddags. Först en stund i solen och sedan somnade jag i sängen och Erik i soffan. Mamma svassade omkring och mumlade massa elakheter om dagens ungdom.

När jag vaknade till blev jag satt att göra pastasallad till ett helt kompani, ingen fotboll här
inte ...  Hur som helst så blev salladen grymt god ( hoppas det blir något över = picknickmat ! ).



Nu har jag tagit ledigt för idag. Får liksom räcka nu.

Resten av kvällen ska ägnas åt att drömma sig tillbaka.
Inte klokt att det är hela tre år sedan, känns som igår.
Nä, tänk om det vore jag. Igen !







Kommentarer
Postat av: sara

så är det när man är så gammal ;)åren går fort haha

2008-06-12 @ 20:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0