För mycket sömn ?

Kan inte sova ... tror jag har sovit liite för mycket idag. Gick inte upp förrän klockan var 13.15. Känner inte igen mig själv. :-) Nä, skärpning faktiskt.


Var är den vanliga Elin som vaknar klockan åtta på morgonen ( och vill att alla andra i närheten också ska vara pigga och vakna då ) ?


Har haft en underbar helg. Kanske denna sommaren inte blir lika långtråkig som jag först trodde ...  Synd bara att timmarna går så himla fort när man trivs och har roligt ... Men jag håller med dig, Kakan, vi är bäst !  :-D 

Kvällen idag spenderades på Skepparslövs IP ( heter det så ? ) med match mot Everöd. Många mål gjordes och slutresultatet blev 5-6. Lite trist med förlust, men det var en bra match. Både Stefans ( och Roberts ) och Henkes föräldrar var där och hejade, som bara den. ;-)





Dagens citat:
Motståndarlaget går in på planen och någon gnäller:


" Alltså en gräsplan brukar ha lite gula fläckar med torrt gräs härochvar, men här verkar det vara gröna fläckar istället för gula ... "


Bevattningen är inte den bästa i Skepparslöv om vi säger så ... :-)



Nu ska jag göra ett nytt försök med den där sömnen ... Natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0