Hallååå solen ? ?

Slapp kolla fotbollen ensam igår kväll. Var hos Henke med Jessica och Cillidill. :-) Jag blir alltid så sjukt nervös så fort det ska läggas straffar. Men spännande var det !

Tog mig en power-promenix på nästan en och en halv timme innan idag. Gick ut till Vilan, in till stan och sedan hemåt igen. Och fy som det blåste...!

Personligen är jag trött på det här nu. Jag vill ha soool. Har inte var varit på stranden en enda gång denna sommaren. Jag vill sola och bada ( nu när jag för en gångs skull är ledig nästan
hela sommaren ) ! Känns som om jag snart har bleknat till samma
färg som mitt kylskåp ( d.v.s. vitt ... ). Blä, jag tänker hålla mig inne
tills solen kommer.

Klockan sex väntar 82 stoora kvadratmeter på slutstädning. Pust.
Tur man bara har 29 att hålla koll på nuförtiden.
Känns tillräckligt för mig i alla fall. :-)


Haj-o-ivaj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0