Lillebror 19 år !

Sådär då var årets kalas för lillebror avklarat. Blev tyvärr inte att jag tog
några bilder, riktigt så spännande var det faktiskt inte ... ;-)

Dagens meny
Ost- och skinkpaj
Köttfärspaj
Paj med kräftstjärtar
Veg. paj med quorn ( jag åt nära på upp hela )

--------------------------------

Jordgubbspaj
Jordgubbar
Vaniljglass
Vaniljsås
Vindruvor
Bullar
Småkakor


Mamma sa åt mig att jag behövde äta upp mig lite ... Och eftersom jag
alltid  ( haha ) gör som hon säger, så åt jag för flera veckor framöver. :-)

Känner mig som världens tjockaste människa just nu, men det har
förhoppningsvis gott över tills imorrn. :-)
Gott var det i alla fall !

 Nu ska jag kolla tv.

Kommentarer
Postat av: Kimsan

Lätt! Ljungberg är (var) min absoluta favorit i landslaget, förutom Zzzlatan då förståss :D

2008-06-28 @ 11:34:41
URL: http://kimsana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0