Midsommar 2008

Ställde mig frågan i går eftermiddag :
Kan man verkligen fira midsommar utan svenska jordgubbar ?


Tro mig, det går.

Återigen fick lokalen på Krebo
vara med om en fest den sent ska glömma.
Jag, Kim, Jessi, Henke, Cilla, Rille, Kim-Kusin och
tre pågar från Trelleborg. God mat, skojiga lekar
och trevligt sällskap förgyllde kvällen.

Bilder kommer när Kim fått ordning på tekniken.


Dessvärre fick jag utegångsförbud och fick
inte vara med när det skulle bastas.
Lagom lätt att tas med sedan på natten. Haha.
Har precis fått en detaljerad beskrivning av Kim så
jag tror jag har ganska bra koll
på vad som hänt. Roligast var hos Henke, trodde
faktiskt att jag hade drömt det där.
Inget för små öron !


Nu har jag precis klämt i mig en pizza här i min ensamhet och alldeles
strax väntar matchen mellan Holland och Ryssland. Heja Holland.



Dagens motto

Det man inte minns, har inte hänt.



Kommentarer
Postat av: Jessica

haha bra motto;) det använder vi allt för ofta känns det som ;)

2008-06-21 @ 20:42:35
URL: http://myckelite.blogg.se/
Postat av: Kimsan

Helt rätt motto! Jag kör på den också... :D

2008-06-24 @ 07:26:59
URL: http://kimsana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0