Puh...

... börjar pirra i magen nu. Heja Sverige ! 

Blir bara jag o Jessi idag, de andra
verkar ha övergett oss.
Vi tänkte vi skulle försöka slå två flugor i en smäll,
både kolla fotboll och planera midsommar.

Risken är att planerna för
midsommar blir lidande.
   :-D

Dagen har annars inte bjudit på allt för mycket.
Skulle ge mig på att dammsuga och diska men
det verkade hemsk trist, så jag hoppade över det.
Får bli inatt när jag inte kan sova. :-)

Nu åker Sverige-tröjan och flaggan fram ! 
Heja Heja !




 

Kommentarer
Postat av: sara

haha snygga :D

du de va inte riktigt så fint väder när vi bada iaf haha, typ blåste och helt mulet men gött i vattnet :) vad skall ni göra på midsommar? :)

2008-06-19 @ 15:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0