Pust.

Då var ytterligare ett antal städtimmar avklarade och nu är hela lägenheten
städad in i minsta vrå. Hoppas verkligen inte att vaktis klagar nu, för jag tyar
faktiskt inte städa mer ... Problemet ligger nu i källaren, som är fylld med
massa prylar som måste bort innan måndag. Jag jobbar på en lösning. :-)

Annars har kvällen varit mindre rolig, ganska jobbig till och med. Massa prat
och anklagelser som jag inte riktigt vet hur jag ska tackla. Jag blir bara så ledsen ... :-(

Kanske jag på något vis måste lära mig att bli tåligare och inte bli ledsen
och ta åt mig hela tiden. Jag är kanske för känslig ibland, inte vet jag ...
Finns det något botemedel mot sånt ?


Jag vill bara vara med dem jag tycker om och inte krångla till allting. Ta dagen som
den kommer och njuta av livet. Är det verkligen för mycket begärt ?

Inget vidare roligt blogg-inlägg, jag vet.

Lovar att jag återkommer med något skojigare imorrn !

Tjipp !

Kommentarer
Postat av: Jessica

<3 vet denna perioden är jobbigt, flytten o så. men det blir bättre vännen!

2008-06-27 @ 10:28:56
URL: http://myckelite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0