Snoriga barn i massor...

Jösses idag har jag nog torkat fler snoriga, smutsiga, geggiga, sandiga, skitiga och kladdiga barn än jag nånsing gjort tidigare. Puh. Har nog fått alla barnsjukdomar man kan få.








Förutom att barn på dagis mest käkar sand, cyklar runt runt runt och äter mest hela tiden så bygger de sandkakor i HUNDRATAL. Jag skojar inte. Jag har sand precis överallt och ingenstans.

Förutom att jag numera är grym på att vända sandkakor är jag även sjukt bra på att klä på barbiedockor (ska deras kläder verkligen vara sådär små??).






Dagens bästa var i alla fall flickan som satt i mitt knä och väntade på att pappa skulle hämta hem henne. Plötsligt reser hon sig lite åt ena hållet och vinklar rumpan lite uppåt (sådär som du, Kim...!). Ungen lägger sedan av världens brak-fis. Pappan kommer runt hörnet och där sitter jag med skrattet bubblande genom både öron och näsa. Cool unge.

Förresten: förskolefröknar är minsann inte lika oskuldsfulla som de kan verka. Inne på toaletten hittade jag minsann en kalender med avklädda brandmän. Lite nyfiken blev man ju, var tvungen att kika lite. ;-)  Men ack så besviken jag blev. De som inte var 55+ var klena och såg allmänt löjliga ut. Så till er som drömmer om en brandman: inget att bry sig om !

Nu väntar pannkakor, inlines, dusch och fotboll.

Tjipp.

Kommentarer
Postat av: Jessica

fy vilken äcklig bild =)

2008-06-09 @ 18:27:01
URL: http://myckelite.blogg.se/
Postat av: sara

hahaha när jag ser bilden ångrar jag inte en sekund att jag skall bli gymnasielärare :D

2008-06-09 @ 19:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0