Sveriges nationaldag ?

Vad passar egentligen bättre på Sveriges
nationaldag än en bild på svenska flaggan ?
Problemet är ju att man överhuvudtaget
inte märker av när det är
nationaldag här i Sverige... Varför firar inte
vi likastort och roligt som till exempel
norrmännen ?
Tradigt... ! 

Tanken var att jag skulle tillbringa
hela dagen på stranden iÅhus, men det
blir ju inte alltid som man tänk sig...
För det första kändes det sådär kul att åka
dit ensam (jag menar -vem ska då smörja in
en på ryggen?)... För det andra missade jag bussen (röd dag = färre bussar än jag trodde). För det tredje verkade det riktigt krångligt att åka buss (fattade inte riktigt var man skulle kliva av någonstans...).

Med andra ord. Det blev alltså ingen beach idag.

Jag har lekt med Kakan istället och ändå lyckats
bränna rumpan. :-D

Det ryktas om paj ikväll hos Sipola. Om man nu är bjuden...  :-D

Tjipp. 

Kommentarer
Postat av: sara

bara att komma dit :)

2008-06-06 @ 17:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0