Sjung om studentens lyckliga da´r ... !

Dagen började med nya pig-sysslor såsom ny dukning ( katten hade tydligen inte förstått instruktionerna ... ) och ballongblåsning. Egentligen ska jag väl vara glad att jag slapp köra o lämna Erik i Sölvesborg på champagnefrukost klockan sju i morse ...

En stund senare lyckades jag lukta mig fram till var dagens skålar med lösgodis fanns någonstans. Det finns nog få saker jag är bättre på om jag ska vara helt ärlig. Mums !

Klockan tickade på fort och klockan 15 stod vi i Sölvesborg för att ta emot lillebror nedanför trappan. En liten tår trillade faktiskt nerför kinden ( troligtvis eftersom jag skrattade så åt eleverna som låg en halv vers efter orkestern, det var enda anledningen, ingenting annat ).
Min lilla lillebror har minsann blivit stor ... !

Dagen har sedan ägnats åt party, mat och taxi-verksamhet ( varför blir det alltid jag som ska skjutsa alla andra överallt ?? ). Dagens bästa måste varit när jag lånade cabben och tog en runda på stan med Wilma. Coolt, en sån bil ska jag också ha när jag blir stor.

Strax innan nio skjutsade jag Erik till en kompis och sedan skulle de vidare till HanöHus.
Med storasysters ord klingande i öronen ska han nog klara sig bra,
" Gör nu inget som jag skulle gjort ! "
.


Dagens bilder, mina vänner. Håll till godo !











Tjipp !



Kommentarer
Postat av: Jessica

hääärligt med cabbe=)=)

2008-06-14 @ 11:11:31
URL: http://myckelite.blogg.se/
Postat av: sw

jag hoppas du tar med oss på en tur i bilen nån dag :D

2008-06-14 @ 14:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0