Det är mycket nu ... :-D

Läser, äter, kollar Spanien-Ryssland, tvättar och pratar med mamma i telefon. Samtidigt ! Tur man är kvinna.

Idag fyller Richard år. Värsta gamlingen ju. Men grattis ändå. Hans bästa kommentar igår när vi snackade om Polen och Tjeckien var "Men alltså -det där är ju samma land". Klockren. :-D

Jag, David och Sillen har jobbat på fritids idag. Lirat air-hockey, pingis, spelat Buzz på playstation ( grymt kul, får nog köpa mig ett sådant... ) och ritat massor med teckningar. Dessutom har jag fått jobb tre dagar till i augusti, på samma ställe. Alltid något ju !

Lite sämre väder än vad man vant sig vid idag ju... Höll på att inte ta mig hem klockan 16, jädrans vilken motvind. Dessutom har jag gått och blivit duktig, bestämt mig för att åka rullor varje dag. Idag kände jag dock för att avstå, min vanliga runda hade väl tagit uppemot tre timmar i denna blåsten.

Ikväll väntar fotboll med Henke, Jessica, Sipola och Richard. Heja Heja Heja Sverige !








Dagens bästa samtal inkom exakt klockan 19.05.    <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0