Oj oj ...

Oj oj oj, nu duggar blogg-inläggen tätt här ...
Jag har fått upp farten. :-)

Dagen har spenderats inne i stan. Handlat
dricka och blommor. Alldeles strax ska
jag börja med årets midsommar-krans.
På bilden ser ni förra årets variant, i år
orkar jag nog inte göra den lika fin ...
Det är så pilligt ! :-)

Annars har jag faktiskt varit duktig idag, både
tvättat och diskat och om en stund väntar
dammsugning. Snart kan man se att det faktiskt
bor någon här. ;-)

Om en timme kommer mammi hit, hon och
Jessica ska tydligen leka doktor. Synd man inte
får vara med. ;-) Tänkte samtidigt utnyttja
henne litegrann, hon ska minsann få hjälpa
till att släpa bort flyttkartongerna
( med innehåll ! ) till mitt förråd.


Haj å ivaj !

Kommentarer
Postat av: sara

oh du tar midsommarfirandet seriöst, sist jag hade krans var när jag var 10 år eller nåt :)

oh mysigt de låter, 12 st asså som fof e kvar i kstad?

ah jag ska till en kompis, han å hans famillj har stor fest så kommer folk från 16 till 92 år, dans runt stången och trerätters å sen bär det av till grebbestad å krogen :):) kram på dig vännen

2008-06-19 @ 17:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0