Äntligen !

Efter påtryckningar från alla håll och kanter har nu även jag tagit mig i kragen och "blivit med blogg".   :-)

Långhelgen som jag hade planerat att tillbringa ute i naturen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig... Fick feber i onsdags kväll och dum som man är tänkte jag "äsch, det går väl över" och åkte iväg på läger i torsdags morse. Skulle jag aldrig gjort. Feber steg och jag ringde mamma lite halv vimmelkantig och frågade snällt om hon kunde köra de 10 milen till skogarna utanför Örkelljunga o hämta hem mig. Ibland är hon minsann snäll.   :-)

Sedan dess har jag legat nedbäddad i min säng, sovit o kollat tv. Det var sååå synd om mig, som vanligt när jag är sjuk. Och INGEN kom o matade mig med vindruvor    :-(    Nu är iaf febern borta och jag o Jessica har hunnit med en sväng till Ica för påfyllning av bland annat godis och kattmat.

Kvällen tillbringade vi inlåsta hos mig med varsin dator, som värsta nördarna. Svarade knappt på tilltal när No. 1 kom förbi.    :-)    Nu har som sagt även jag blogg, och snygg är den minsann också, tack vare Jessica.


Tack vän !    :-)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vassegod :D :D

2008-05-04 @ 10:45:48
URL: http://myckelite.blogg.se
Postat av: sara

oh skoj :) får jag hänga me i läsningen här också :)kram

2008-05-04 @ 17:14:37
URL: http://smw2.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0