Bya-partaj !

Var på riktig byafest i går med vårt kära Skepparslöv. Folk i alla åldrar, lottdragning, nattakorv och allt annat som hör till. Dessutom även sockervadd.    :-D Efter lite mat och dricka begav jag o Jessiiii oss ut i hoppborgen ( fick mota bort ett par barn först ). Hopp hopp hopp ! Jessica hoppade och skadade ett barn. Hon kan aldrig ta det lugnt den. :-D

Strax efter 11 åkte vi (med den bäst-bästa taxichauffören) in till stan för att besöka Banken. Folk i massor, mycket dans, fint väder och hur skoj som helst. När klockan närmade sig 2 blev vi trötta o gick hem.

Idag har jag slagit mitt hur-länge-kan-du-sova-på-dagen-rekord. Innan låg det på 10.15. Tadadada, idag vaknade jag 12.27. Grymt länge, trodde klockan stannat när jag vaknade och var tvungen att ringa Fröken Ur. Hahaha.


Bilderna från gårdagen kommer ikväll eller imorrn !

Kommentarer
Postat av: sara

fatta aldrig vart ni tog vägen igår, bara försvann? :P
själv var man hemma halv 5 efter att ha försökt få med fyllesvinen johan å henke hem haha :D

2008-05-25 @ 14:46:37
Postat av: sara

hahaha jaa de tog en jävla tid och var bara drygt :P
vettefan va han höll på med den där henkan asså haha, bad folk att ta han på brösten å allt va de va :P men de där italienarna asså haha bada i fontänen å gud vet allt :D

2008-05-25 @ 16:16:04
Postat av: sw

det gjorde vi men johan blev orolig så han gick å hämta honom :P

2008-05-25 @ 22:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0