Cirkus och homerun

image24Har inte haft tid att skriva här på ett bra tag,,, har haft fullt upp, umgåtts med vännerna och bara haft det riktigt, riktigt bra !    :-)

Igår tog man sovmorgon till strax efter 11, tänk att jag lyckades sova så länge -kryss i taket ! Efter lite cykelfixande trampande vi snabbaste vägen ut till Långebro för att spendera halva eftermiddagen på cirkus. Popcorn och sockervadd tillhörde det obligatoriska och det kändes som om man var fyra år på nytt !  
:-D Som vanligt (och precis som när jag var liten...!) gillande jag djuren bäst. Småhästar, lite större hästar och sååååklart 
Europas största afrikanska elefant. 

Vi trampande hemåt i värmen efter ett par timmar och kvällen spenderades med först en promenad, sedan lite gitarrlirande
och sist men absolut inte minst lasagne till middag, Super-gott ! 

Kvällen blev ganska sen, tur att man fick sova till strax efter 11 idag också. Jösses, jag får inte låta det där bli en vana, så länge har jag ju aldrig lyckats sova tidigare...    ;-) I alla fall så spenderades eftermiddagen med vår underbara klass ute på planen. T-ball, softball och baseboll. Jag  lyckades med en homerun, sedan var det väl inte så mycket mer.  :-D  Låg aktivitet, vilket min onda hals gillade. Dagens bästa var i alla fall Magnus "flying ball", "baaaall two" och "striiiike one". Haha, han är ganska rolig när han sätter den sidan till.

Nehe, nu väntar lite mys i soffan med vår kära Annerstedt.   ;-)

Kommentarer
Postat av: Jessica

haha , magnus e för go :D

2008-05-12 @ 20:52:27
URL: http://myckelite.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0