Fotboll är fjantigt

Anatomi på förmiddagen igår, med lite praktiska övningar. Helt okej faktiskt. Eftermiddagen spenderades utomhus på gräsplanen med först Ultimate Frisbee-spel -superskoj! Trivdes som fisken i vattnet och vårt lag lyckades riktigt bra.

Däremot sen, lektionen efter -FOTBOLL. Jag försökte gå in med rätt inställning, men nädå inte ens det hjälpte. Alltså fotboll är riktigt skoj att titta på men såfort jag själv måste bara med skiter det sig. En boll i magen och en stämplad lilltå blev resultatet. Lilltån som inte ens var fin från början.    ;-D    Nä minsann, i fortsättningen ska jag hålla mig borta från allt vad fotbollar heter.    :-)

Kvällen avslutades med "Sanningens ögonblick" och sedan en lååång o trevlig kvällspromenad.

Idag har jag egentligen inte gjort nånting vettigt. Sååå sugen på en lång inlines-runda, men jag är inte riktigt bra varken i näsan eller halsen, så jag håller mig till måndag. Vill verkligen inte åka på nån förkylning en gång till! Har precis lagat mat o ikväll väntar nog tjejkväll med Jess. Mysigt. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0