Mjuk och tilltalande

Trots en lite stressig morgon har jag haft en toppendag idag ! Verkar i och för sig som om alla mina dagar är det nuförtiden....   :-D

Förmiddagen ägnades åt diverse friidrottsövningar inomhus. Hur skoj som helst. Flummigt, men roligt. Dessutom har jag numera hoppat höjdhopp för första gången i mitt liv. Det kanske kan vara min sport, jag verkar ju inte ha nån annan i alla fall... :-)  1,30 lyckades jag krångla mig över i alla fall.

Sedan var tanken att det skulle pluggas hela eftermiddagen till fredagens tenta. Det gick sådär. Finns ju så mycket annat skoj man kan göra istället.  ;-)  Utvecklingssamtalet gick bra, Magnus sa att jag hade en personlighet som var väldigt mjuk och tilltalande. Haha, det var precis att jag kunde hålla mig för skratt.  :-D

Nu är pojkarna o kollar på fotboll o jag o Jess har precis kommit hem från en timmes promenix. Vi har lekt i skogen o i gräset. Och klättrat i träd. :-)  Tack vännen. <3


Kvällens bilder !
Bilden på maskrosorna är till Kim   :-)







Kommentarer
Postat av: Jessica

mkt mkt mkt bättre än plugga! moooohahahaha :D

2008-05-21 @ 22:53:06
URL: http://myckelite.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0